Càmeres i acció

«Treballadores del camp audiovisual i social porten a terme aquest projecte amb l’objectiu d’apoderar i facilitar l’expressió de les persones mitjançant la innovació i l’experimentació audiovisual. Ens dediquem a l’audiovisual comunitari i participatiu. Aportem coneixements teòrics i pràctics per analitzar, entendre i representar la realitat amb l’ús de la càmera. Per a fer-ho, realitzem sessions formatives de la tècnica audiovisual mitjançant dinàmiques de facilitació, treball de processos i gestió de conflictes. Treballem per a formar a les persones amb l’objectiu que siguin elles les que expliquin la realitat en primera persona i sense intermediaris/es.

L’eix principal de l’associació és proporcionar recursos de comunicació i desenvolupament personal a diferents col·lectius en risc d’exclusió per a que puguin donar visibilitat a les diferents problemàtiques i portin a terme projectes de transformació comunitària mitjançant l’audiovisual».

Càmeres i acció